Jestem rekomendowanym fotografem Google Street View. Gwarantuje to, że wszystkie wykonane przeze mnie zdjęcia sferyczne spełniają wymogi dotyczące jakości, łączenia oraz odpowiedniości określone przez Google.
Niezwykle atrakcyjny i nowoczesny efekt Państwa wizerunku tworzy interaktywna panorama przestrzenna. Odnosimy niemal realistyczne wrażenie przebywania w centrum prezentowanego miejsca z możliwością rozglądania się dookoła (360 stopni) oraz do góry i na dół (180 stopni). Mamy również możliwość przybliżenia interesujących nas szczegółów.
Taka forma fotografii pozwala na dynamiczne zaprezentowanie Państwa oferty.
Skierowana jest m. in. do hoteli, pensjonatów, sklepów, restauracji, developerów, galerii, salonów kosmetycznych, fryzjerskich, spa – a więc wszędzie tam gdzie wymagający dziś Klient chce jak najwięcej wiedzieć o poszukiwanym miejscu.
Panoramy wykonujemy profesjonalnym sprzętem (lustrzanka), zapewniając wysoką jakość usługi i realizując Państwa pomysły i oczekiwania (plik końcowy min 8000x4000px).
Wirtualne spacery to multimedialne prezentacje zbudowane na bazie panoram sferycznych. Pojedyncza panorama powstaje przez wykonanie serii zdjęć wokół ustalonego punktu i nałożenie ich na sferę – dzięki temu umożliwia rozglądanie się we wszystkich kierunkach i przybliżanie szczegółów.
Połączone panoramy tworzą wirtualny spacer. Spacer można wzbogacić o elementy dodatkowe, np zdjęcia, filmy, mapka, pomoc, informacje.
Panoramy wyświetlane są na wszystkich urządzeniach stacjonarnych (komputerach) i mobilnych (tablet, smartfon) jak również przez gogle VR.
Wirtualny spacer można zakodować w html celem zamieszczenia go bezpośrednio na stronie www. Mogą to być np samoobracające się zdjęcia lub z dodatkowymi zdjęciami.
Przykład panoramy sferycznej wykonanej w Hotelu – Pokój + Łazienka
Wirtualne spacery Google Street Viev
Na wirtualny spacer składa się kilka połączonych ze sobą panoram sferycznych. Można przechodzić pomiędzy nimi i iść dalej i dalej.
Dzięki temu Twoi klienci mogą wirtualnie odwiedzić każde miejsce w swojej firmie, zarówno w środku, jak i na zewnątrz.
Obecnie kiedy większość zakupów a nawet usług przechodzi do internetu ważne jest pokazać jak wygląda firma w świecie rzeczywistym.